Mnoho společností využívá reklamní gadgety ke zvýšení povědomí o značce mezi svými zákazníky. Tento zvyk vychází z mechanismu vděčnosti známého v psychologii. Lidé, kteří dostávají levné papírové tašky a další reklamní pomůcky, vnímají společnost, která je nabízí, jako přátelskou a pozitivní. Také chování tohoto druhu budí dojem plné profesionality, zvláště pokud obsah zabalíme do dobře navržených reklamních tašek s logem společnosti.
Pečlivým výběrem předmětů, které chcete použít pro propagaci zajistíte, že budou úspěšně použity v každodenním životě. Osoba, která skutečně používá reklamní tašky, potisknutý kelímek, pero nebo flash disk s logem, který jim byl poskytnut, bude mít potřebná data po ruce pokaždé, když pocítí potřebu využít vašich služeb. Za zmínku také stojí, že gadgety s logem mají podprahové vlivy na lidi, kteří je používají. Tímto způsobem můžete ze své značky vytvořit první spojení vašich zákazníků s odvětvím, ve kterém působíte. A jaké materiály jsou ideální pro levné papírové tašky s potiskem?